Gurpildun aulkietarako kokalekuak
- Gurpildun aulkietarako erreserbatutako kokalekuak R1 kotxeetan daude, trenaren erdialdean.
- Arrapalen sarbide eta funtzionaltasun moduak desberdinak dira geltoki motaren arabera. Geltokiak irisgarritasun mailaren arabera sailkatzen dira, ondoren definitzen den irizpideari jarraituz:






Irisgarritasunaren araberako sailkapena
1go Motakoa: Trena/nasa erlazioa dela eta horren erabilera beharrezkoa den eta arrapalaren eskari txikia aurreikusten zaien geltokiak.
- PMR atetik (B atea) arrapalaz sar daitekeen geltokia.
- Arrapalaren eta ateko orriaren irekiera automatikoa.
- Ez da gaikuntzarik eskatu behar.
2. Motakoa: Trena/nasa erlazioa dela eta horren erabilera beharrezkoa den eta arrapalaren eskari txikia aurreikusten zaien geltokiak.
- PMR atetik (B atea) arrapalaz sar daitekeen geltokia.
- Gaikuntza eskatu behar da: gurpildun aulkien ondoan dagoen PMR sakagailuaren, ONCE agintearen, gidariaren, edo kutxan dagoen kanpoko PMR agintearen bitartez.
- Gaitu ondoren, arrapalaren eta ateko orriaren irekiera automatikoa.
3. Motakoa: Trena/nasa erlazio ona duten geltokiak.
- Arrapalarik gabeko PMR atetik (kotxearen erdialdea) sar daitekeen geltokia (A atea).
4. Motakoa: Trena/nasa erlazioa arrapala bitartez bete ezin daitekeen (gehiegizko tartea) edo geltokiaren eta nasaren arteko kanpoko erlazioa irisgarria ez duten geltokiak.
- Geltoki ez irisgarria, arrazoiren batengatik (nasa/trena erlazioa edo geltokitik nasarako sarbideak kanpotik.
- Ez da arrapalarik gaituko eta ezein ate ez da irisgarri gisa seinaleztatuko.
Geltokia | Geltoki mota - Lezamarako noranzkoa | Geltoki mota - Donostiarako noranzkoa |
---|---|---|
KUKULLAGA | 3 | 3 |
OTXARKOAGA | 3 | 3 |
TXURDINAGA | 3 | 3 |
ZURBARANBARRI | 3 | 3 |
ZAZPI KALEAK - CASCO VIEJO | 3 | 3 |
URIBARRI | 3 | 3 |
MATIKO 1 | 3 | 3 |